De financiële markt met de daarbij behorende financiële dienstverlening is constant aan veranderingen onderhevig. Derhalve gelooft Quality4You Financiele Diensten in een persoonlijke benadering van haar klanten en kiest zij voor persoonlijk onderhoud met haar klanten.

Naar de mening van Quality4You zal er naast internet een voortdurende behoefte zijn aan persoonlijk advies, mede gelet op de complexiteit, het grote scala aan producten en wetgeving.

Quality4You wenst een langdurige relatie aan te gaan met haar klanten en deze (financieel) te begeleiden voor het leven. Quality4You wil zich onderscheiden op basis van kwaliteit, snelheid en service door gebruik te maken van moderne automatisering en goed opgeleid personeel.

Klanten worden ontvangen op kantoor of wij komen bij de klant aan huis. De dienstverlening wordt naast een 40-urige werkweek uitgebreid met 4 avonden, zodat advies ook bereikbaar is voor klanten die op de dag moeilijk vrij kunnen maken.

Meer details over de werkwijze van Quality4You kunt u in onderstaande documenten lezen.